Followers

Kenapa Ostematrix penting untuk ibu hamil ?


Pengalaman saya sendiri, hamil kali pertama dan kedua agak menakutkan dengan pengalaman sembelit dan hampir buasir.
Semasa berpantang, hamil anak sulong saya mengalami masalah sembelit yang sangat teruk. Buang air besar sehingga berdarah ! Berubat sana sini untuk sembuhkan sembelit saya tu. Ubat klinik macam dah tak ada kesan. Scary ! Masalah berlarutan hingga bayi berumur 1 tahun.

Semasa hamil anak kedua, perut 7 bulan, mula la sembelit datang, memang pengalaman menakutkan. Tapi kali ni saya standby dengan ubat air untuk picit sebelum buang air besar. Sebenarnya terlalu mengamalkan ubat air itu tidak baik untuk saluran kita. Tapi apakan daya. Bekerja pejabat tapi kalau ke tandas paling sekejap 30 minit. Bos pun naik hangin ! Saya amalkan ubat air picit tu sehingga habis pantang. Lama betul.

Sebelum hamil kali ke 3 saya bkenalan dengan Shaklee. Alhamdulillah. OSTEMATRIX adalah supplement wajib saya dr mula hamil sehingga ke dalam pantang. Kaki tak krem dah waktu tidur malam..syukur. Ke tandas ? Bukan lagi satu masalah..senyum 😆😆😆

Kenapa kita perlukan Ostematrix

Ostematrix adalah kalsium dalam bentuk pil mudah telan.
Senang di ambil bagi sesiapa yang tak sukakan susu.

Semasa hamil atau menyusu kita berkongsi kalsium dalam badan dengan bayi kita. Jadi kita perlukan kalsium tambahan untuk maintainkan kandungan kalsium dalam badan kita.

Bila kekurangan kalsium, kita akan sakit gigi, kaki krem atau kejang dan sembelit.

Hubungi saya untuk tempahan.
012-4782 415
Ina
SID 886033


Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...