Followers

OsteMatrix

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Kenapa dalam ostematrix ni mengandungi vitamin D, magnesium, boron dan zink juga? Sebab tu la istimewanya Shaklee OsteMatrix ni..ia bukan sekadar kalsium. Tujuan adanya vitamin D ialah untuk menyokong penyerapan kalsium, manakala wujudnya magnesium ni adalah untuk memudahkan penyerapan kalsium, boron untuk membantu tubuh menyerap magnesium. Dan zink,copper,manganese adalah enzim-enzim yang aktif.

Penggunaan hanya 2 kapsul ostematrix berupaya menghasilkan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam satu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...