Followers

ESP

Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

♥ Energizing Soy Prote
in membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jamselepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian

♥ Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

♥ Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones

Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.

Khas untuk anda, inilah sedikit FAQ mengenai ESP & Protein…

1. ESP tu apa ya?
ESP ialah singkatan bagi Energizing Soy Protin. Ia adalah protin soya yang sangat berkualiti. Ia didatangkan dalam bentuk serbuk. Boleh diminum begitu sahaja atau pengambilan bersama minuman lain seperti susu, milo atau jus dengan suhu air tidak terlalu panas agar tidak merosakkan enzim protin itu sendiri.

2. ESP dengan Alfalfa mana bagus untuk banyakkan susu?
Protin sangat perlu untuk pembentukkan sel. Kandungan susuibu mengandungi protin dan pengambilan protin menggalakkan lagi penghasilan susuibu. Alfalfa turut mengandungi protin namun ada kadar yang minimum.Kedua-dua bangus untuk mempercepatkan penghasilan susu namun balik kepada budget masing-masing. Ada yang mengambil kedua2nya, tidak kurang yang mengambil salah satu sahaja.

3. Berapa lama tahan harga satu canister ESP?
Jika si ibu mengambil 2 sudu besar sehari , ia boleh bertahan antara 1.5 -2 bulan untuk satu canister.

4. Siapa yang tidak boleh amik ESP?
Individu yang mempunyai masalah diabetes tidak digalakkan mengambil ESP ini.

5. Apakah perasa ESP?
ESP Shaklee berperasa Soya + Vanila

6. Bila saya boleh dapat jika order hari ini?
InsyaAllah jika tiada aral yang melintang, penghantaran adalah 1-2 hari bekerja.

7. Jika dah amik alfalfa masih perlu protein ke?
Boleh mengambil kedua2nya jika berkemampuan. Jika tidak boleh memilih salah satu mengikut budget individu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...